Demir Adam 2 Türkçe Dublaj Full HD izle

Demir Adam 2 Türkçe Dublaj Full HD izle

DİKKAT! Film açılmıyorsa alternatif player seçeneklerinden birini deneyiniz.

1623


Bir önceki filmimiz olan Yenilmezler - The Avengers 720p HD Türkçe Dublaj izle başlıklı filmimizi de izlemenizi öneririz.

loading...

Demir Adam 2 Türkçe Dublaj Full HD izle FİLM BİLGİLERİ

4 sene önce eklendi
Demir Adam 2 Türkçe Dublaj Full HD izle

Milyarder mucit olan Tony Stark’ın (Robert Downey Jr.) zırhlı bir Süper Kahraman Iron Man olduğu tüm dünya tarafınca bilinmektedir. Teknolojisini orduyla paylaşması için hükümetten, basından ve halktan büyük bir baskı gören Tony, bilginin olmayacak ellere geçmesinden korkmasından dolayı Iron Man zırhının gizemini açıklamak istememektedir. Tony, yanında Pepper Potts (Gwyneth Paltrow) ve James Rhodes (Don Cheadle) ile beraber yeni bit ittifak kurar ve büyük güçlerle yüzleşir. Sitemizden 720p seçeneği ile Demir Adam 2 HD izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Iron Man 2 film izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Macera Filmleri, Tavsiye Filmler

Yapım: 2010 - ABD

IMDB Puanı: 7.1

Yönetmen: Jon Favreau

Oyuncular: Robert Downey Jr. , Scarlett Johansson , Samuel L. Jackson , Gwyneth Paltrow , Paul Bettany

Demir Adam 2 Türkçe Dublaj Full HD izle YORUMLARI Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Demir Adam 2 Türkçe Dublaj Full HD izle” filminde 34 Yorum bulunuyor.
  1. Bekir - 4 sene önce demiş ki:

    Muhteşem ötesi bi film :E

  2. kşojpi - 4 sene önce demiş ki:

    filim boyunca adam giderken arkasında patlama oluyo gıcıkj oldum

  3. Beliz - 4 sene önce demiş ki:

    RDJ’nin muhteşemliğini bir filminde daha gördüm

  4. Burak - 4 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle harika bir film.Baştan sona hiç sıkmıyor ve akıcı.Özellikle marvel sinematik evrenin filmlerini sırayla izlerseniz çok daha anlamlı ve bir bütünün parçası haline geliyor.Bu 3. izleyişim ama tekrar tekrar izleyişlerde bile zevk veriyor.

  5. gökhan - 3 sene önce demiş ki:

    film harika sitede 10 numara 5 yıldız kalite süper hep burdan izliyorum hiç donmuyo

  6. İsmet - 3 sene önce demiş ki:

    çok iyi ya

  7. yorumcu - 3 sene önce demiş ki:

    film guzel

  8. mhuhamet - 3 sene önce demiş ki:

    büyle filim hayatımda gürmedim

  9. Cengiz - 3 sene önce demiş ki:

    Muhteşem Bir Filim Harika 🙂

  10. Zallık - 3 sene önce demiş ki:

    Abi çok iyi yaaaaa :))))

  11. Ramazan - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel

  12. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  13. kadir - 2 sene önce demiş ki:

    süper bayıldımmm 🙂 🙂 🙂

  14. burak - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film bayıldım

  15. hulya - 2 sene önce demiş ki:

    ya abiler su basta o adam arc reaktor yapiyo ya sonra onun icine mavi bisiy dolduruyo dokuyo o nedir paladiumu nedir oo

  16. asena kaya - 2 sene önce demiş ki:

    film harika

  17. asena kaya - 2 sene önce demiş ki:

    film harika

  18. murat esen - 2 sene önce demiş ki:

    süper

  19. halil karcı - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmel birsey

  20. sefa - 2 sene önce demiş ki:

    tek kelime ile siteniz harika

  21. YAREN - 2 sene önce demiş ki:

    Bütün bölümleri süper ve bende macera filmlerine bayılırım biraz da onun katkısı var

  22. efkan - 2 sene önce demiş ki:

    Şu Natasha ya bayılıyorum ya keşke görüp dokunabilsem harika bi kadın dünyada tek

  23. tuncay - 2 sene önce demiş ki:

    Cok Guzel Bir filimdi Herkese izlemesi icin tavsiye ederim Saygilarimla

  24. Demir Adam - 2 sene önce demiş ki:

    1)Site harika ben hep burdan izliyom
    2)TONY STARK COK GUZEL KOMİK
    3)Marvelin en iyi filmlerinden
    1-ci bölümü cok güzel di Daha şimdi izlicem yorumlardan anladığım kadarıyla Demir adam 2 de çok güzel ŞİMDİ İZLEYELİM

  25. Hasret - 2 sene önce demiş ki:

    Harika bir film butun serisini bitirdim.En az 5 kere

  26. bn - 2 sene önce demiş ki:

    harika site

  27. Utku Demir - 2 sene önce demiş ki:

    abi cidden çok saolun birazcık bile donma olmadan hd film izliyebiliyoruz

  28. Yusuf islam çalışkan - 12 ay önce demiş ki:

    ilk film muhteşemdi ama bu muhteşem ötesi idi 3 ü daha izlemedim kesinlikle bu filmi izlemelisiziz

  29. murat - 11 ay önce demiş ki:

    Siktirin gidin bay stark :DDDDD

  30. bir hayran - 11 ay önce demiş ki:

    0:26:40 da ELON MUSK VAR . GERÇEK BİR DAHİ

  31. sedat - 10 ay önce demiş ki:

    acayip iyi

  32. hüseyin - 10 ay önce demiş ki:

    harika film,bastan sona zevkle izledim

  33. Faruk sunar - 8 ay önce demiş ki:

    Teşekkür

  34. emreyanadur - 3 ay önce demiş ki:

    fılım acılmıyor amk